فروشگاه های فروشنده اینترنتی ساک لوازم بچه در ایران و تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 آذر 1398
بازدید : 261
نویسنده : ساک وسایل کودک

کیف کودک من: اینگلسینا بزرگ و چند منظوره ساک لوازم نوزاد این کیف بزرگ و چند منظوره به شما امکان می دهد نه تنها پوشک بلکه هر آنچه که به عنوان یک مادر به آن نیاز دارید را حمل کنید. بسیار استحکام ، دوام حداکثر را دارد ، علاوه بر این جادار و مجهز به محفظه های متعدد است. قلاب های عملی برای ثابت کردن روی دسته قاب ویلچر یا کالسکه ارائه می شود ، کاملاً قابل شستشو و خالی بودن است.

پرشکوه ترین
کیف کودک من
کیف کودک من
Inglesina Baby S.p.A.

کیف مناسب برای تعویض پوشک و وسایل دیگر

برو به فروشگاه
آخر هفته Badabulle Changing Bag Bag: اصلی و زیبا
این کیف ظاهراً کوچک ، به جای آن ، از ظرفیت زیادی برخوردار است و بیشتر توسط جیب حلزون در جلو گسترش می یابد. این شامل یک تشک در حال تغییر است که در صورت لزوم از آن جدا می شود ، یک کیسه پلاستیکی کلاچ با زیپ ، یک ظرف پستانک ، یک کیسه حرارتی برای بطری و هر بطری کوچک آب. مجهز به قیمت ساک لوازم  بند شانه قابل تنظیم و راحت ، یک کیف موتور سیکلت محکم است که می تواند به عنوان چمدان دستی نیز استفاده شود.

کیسه تعویض آخر هفته
کیسه تعویض آخر هفته
Badabulle

تعویض کیف برای حمل پوشک و سایر موارد کاربردی و زیبا

برو به فروشگاه
کیف Peg Perego: راحت و اسپرت
کیف Peg Perego برای نگه داشتن هر آنچه برای تغییر پوشک مناسب است ، می تواند به لطف قلاب راحت ، هماهنگ در پارچه ها ، همراه با چرخ دستی و صندلی چرخدار همان مارک نیز استفاده شود. مجهز به تشک برای تغییر کودک است که می تواند در هر مکانی قرار بگیرد ، همچنین دارای یک جیب خارجی مناسب با یک زیپ و یک بند قابل تنظیم است.

ورزشی ترین
کیف پوشک
کیف پوشک
پگ پرگو

کیسه پوشک راحت و کاربردی کیف پولکی

برو به فروشگاه
کیف پرش هاپ: چند منظوره

این کیف دستی چند منظوره مناسب به شما امکان می دهد نه تنها پوشک بلکه تلفن همراه ، کلید و کیف پول را نیز در جیب های مختلفی که با آن تهیه شده است ، ذخیره کنید. مجهز به یک تشک متغیر قابل استفاده برای استفاده مستقل ، می تواند بدون دستگیره به یک کیف دستی تبدیل شود. در عوض حالت شفاف به شما امکان می دهد تا دستمال مرطوب را ذخیره کنید. در نوع خود بی نظیر ، فضای کمی را اشغال می کند ، راحت و کاربردی است.

کیسه پوشک شیکو: بهترین
Chicco تضمینی برای محصولات در نظر گرفته شده برای نوزادان ، کودکان و مادران است و کیسه های پوشک نیز کمتر نیست. اگر بخواهیم محصولی با کیفیت و گران قیمت انجام دهید ، اما به مرور زمان دوام می یابد ، برای همه نیازها ، کم و بیش با توجه به نیاز ، کم و بیش ظرفیت پذیر هستند.

در زیر بهترین مدل ها را برای انتخاب انتخاب کرده ایم که ویژگی های مختلف آن را نشان می دهد: از وجود هرگونه جیب برای ذخیره اشیاء و لوازم مختلف ، گرفته تا محفظه های انبار ، از محصولات موجود در بسته بندی تا لولا برای باز و بسته کردن راحت کیسه ها.

باقلا سبز کیسه مادر و کودک: یکی از کامل ترین
کیف شیکی Chicco MUM & BABY با داشتن جدول و جیب های قابل تعویض برای مسافرت ، به لطف جیب داخلی با محفظه های مختلف و جیب های جانبی که به شما امکان می دهد تا نگهدارنده بطری را داشته باشید ، کاربردی و کاربردی می باشد و از جیب جلوی آن با زیپ ، راحت برای هر شی دیگر استفاده می کنید. به لطف  شستن کیف لوازم نوزاد بند شانه قابل تنظیم و خالی ، کیف قابل حمل آسان است.

این کیف شامل یک شامپوی اشک آور 200 میلی لیتری ، یک حمام بدون حباب 200 میلی لیتر ، یک ادکلن 100 میلی لیتری است. کیف شیکو در یک بسته بندی زیبا و ایده آل به فروش می رسد و به همین دلیل به عنوان یک ایده هدیه نیز مناسب است.

کوله پشتی کیسه ای چند منظوره HBIAO کوله پشتی مراقبت از کودک مامان و پدر USB رابط شارژ کودک کوله پشتی کودک کوله پشتی
توسط HBIAO
 
قیمت: $ 62.18
ظرفیت بزرگ: این کیف دارای یک محفظه اصلی بزرگ و 12 کیسه ذخیره سازی به همراه یک بطری تغذیه کودک قابل جدا شدن است. فضای زیادی برای نیازهای مادر ، پدر و نوزاد وجود دارد.
طراحی راحت: ارگونومیک طراحی شده با بالشتک و بندهای قابل تنظیم. این کیف پوشک سبک ، ضد آب و تنفس خنثی ، یک تجربه حمل راحت را فراهم می کند که شما را از مادر و پدر دور نگه می دارد. این کوله پشتی است که برای سفر مناسب است.
شیک و کاربردی: این کوله پشتی با پوشک زیبا نه تنها دارای طراحی دست و پنجه نرم الاستیک ، بلکه بسیار مناسب و بی خطر است.
بالاترین کیفیت مواد: با پارچه آکسفورد ضد آب با دوام با کیفیت بالا پاک می شود. یک زیپ محکم به معنای داشتن کوله پشتی شماست که سالها طول می کشد.
مناسب برای والدین: من به شما فکر می کنم ، می دانم که می توانید به کودک فکر کنید! کوله پشتی پوشک خنثی شما دارای راحتی کمربند و تسمه ای برای راحتی نهایی است. آویز بر روی یک کالسکه یا حمل آن با دست! به علاوه ، با جیب های آسان ، هرگز چیزی از دست نخواهید داد.

جیب شامل: 1 کیسه با ظرفیت اصلی 1 جیب زیپ دار در جلو و 2 جیب جانبی x جیب های کوچک 8 ایکس با ذخیره داخلی. با ظرفیت زیاد می توانید بسیاری از موارد خود را درون آن قرار دهید. از این کیف چند منظوره همچنین می توانید به عنوان کوله پشتی و کیف لپ تاپ استفاده کنید. بسیار زیبا و مناسب برای بسیاری از مواقع مانند خرید است. پیک نیک پیاده روی. مسافرت و زندگی روزمره امیدواریم والدین جدیدتر هنگام مسافرت با فرزند خود ، آرامش و شادابی داشته باشند. توجه: به دلیل جدید بودنش. بوی کمی وجود خواهد داشت فقط آن را برای  شستشو ساک لوازم کالرلند چند ساعت در بالکن خود قرار دهید. خوب خواهد بود
11in (L) Ã- 7.8in (W) × 15 در (H). بزرگ است.
پارچه پلی استر با کیفیت بالا. چاپ سه طرفه
در کل 1 کمک هزینه اصلی. 1 جیب جلو با زیپ. 2 جیب جانبی 8 محفظه کوچک در داخل.
خودتان این کار را با قالب شخصی سازی شده انجام دهید. ظرفیت بزرگ بادوام و شیک کیف خالی نیز می تواند در جای خود بایستد.
به عنوان کیسه پوشک قابل استفاده است. کیف پوشک. کوله پشتی مسافرتی کوله پشتی لپ تاپ. لباس مخصوص مادر جوانی است که وقتی به اطراف می رود چیزهای زیادی برای کودک خود دارد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








معرفی کوله پشتی و کیف وسایل نوزاد و همچنین نحوه خرید اینترنتی ساک وسایل نوزاد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساک لوازم نوزاد و آدرس diaperbag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com